torsdag 19 mars 2015

Dopklädsel

Men hjälp!
Dopklädsel coming up och båda föräldrarna är totalt ointresserade av mode och style.
Har iaf hittat två "set" som passar plånboken och någon av dessa lär det bli.

Det mörka är kanske aningens "murrigt" på ett vårdop, men sonen har gråmelerade ögon som jag tror(?) skulle gå fint med den här grå färgen.


Den andra klädseln är ljusare och ser nog lite dyrare ut kanske(?).
Den är fin - punkt.
Så, vilken väljer vi?
Och det är här ni läsare(om det finns några kvar...) kommer in i bilden.
1 eller 2? A eller B?

4 kommentarer:

  1. Jag tycker den andra lite ljusare är finare.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den mörkare, framförallt skjortan tycker jag är jättefin.

    SvaraRadera
  3. Gud vad söta! Jag gillar den ljusa bäst :)

    Kram
    JVJK

    SvaraRadera
  4. Ps när vi döpte lillfis hade han en en finoutfit under dopklänningen, men när det kom till kritan (dvs på dopfikat efter) var han mest barbent i en body - för det blev för varmt i lokalen för riktiga kläder ;)

    SvaraRadera