måndag 28 mars 2016

RIP Kennedy 1998-2016

Under Påskaftons eftermiddag hände det som inte får hända.
Fina flickan Kennedy blev påkörd av en bil och blev så illa tilltygad att jag var tvungen att låta henne somna in.

Jag är tacksam att hon trots skadorna orkat och lyckats släpa sig hem till dörren och att jag såg henne direkt. Jag är också otroligt tacksam för veterinären som - på väg till påskfest - mötte upp så snabbt för att förkorta Kennedys lidande.

Tack älskade vackra katt för alla åren som du värmt mina fötter och för att du tog sonen till ditt hjärta när han föddes. Du är så saknad och du lämnar ett stort tomrum för oss alla här hemma.
Vi älskar dig Kennedy.<3 p="">

1 kommentar:

  1. Å så väldigt tråkigt men tur att hon tog sig hem i alla fall. Att ett djur försvinner och man inte vet vart det tagit vägen är mycket värre trots allt Så fin katt och jag vet så ledsen man blir något sådant händer Kram på dig

    SvaraRadera