torsdag 30 september 2010

Prövotid

Bilden lånad ifrån Skeppshult

Idag och två veckor framåt, så ska jag försöka att komma överens med ovanstående objekt.
I nästan tre år har jag försökt att få hyra en trehjulig handikappcykel och nu fick jag äntligen turen på min sida!
Men nu återstår det att se om det var tre onödiga år, för faktum är att jag inte vet om jag kan använda den. Det är därför jag ska få prova i 14 dagar.
Så idag kommer det en sjukgymnast ifrån kommunen och tillsammans ska vi hjälpas åt att se om den kan vara en hjälp för mig under cykelsäsongen.
Jag kommer ju inte att orka cykla varken mycket eller långt, men tänk att vilja cykla 100 meter och det går bra. Inte storvinsten på Lotto förvisso, men vilken grej!
För mig skulle det vara en vinst, en jättestor vinst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar