måndag 30 september 2013

Hon är hemma! :D

Förlåt för dålig uppdatering, men Lucy är äntligen hemma!
Plötsligt så satt hon bara där på trappen för några dagar sedan och såg förnärmad ut. Dessa katter. :)

En veckas semester, eller vad hon nu har gjort, blev det.
Trött och hungrig äntrade hon så hemmet och slängde i sig en stor burk Pussi helt på egen hand. Sen skulle hon sova lite i en fåtölj, men efter bara en kort stund började hon visa tendenser som jag tyvärr kände igen...
Så nu ska Lucy få vara innekatt ett tag. Gärna tills det blir så där lagom krispigt och kallt, ett sådant där väder som gör att småfrusna katter helst vill stanna inne framför brasan.

Men hon är hemma och det är ett lyckorus! :D

Imorgon ska jag ha en så kallad PartyLite-visning här hemma.
Första gången jag är värdinna, tidigare har jag bara varit gäst. 
Tyvärr verkar det bli väldigt dålig uppslutning. Av över 100(!) inbjudna, har fyra tackat ja. Och tre stycken "kanske". :/
Ganska dåliga odds, men så är det ibland. Tycker mest synd om konsulten som åker en timmes resa, enkel väg, för att kanske inte få sälja så mycket.
Jag hoppas att jag är ett undantag...

1 kommentar:

  1. Nu blir jag väldigt glad för jag vet precis hur det känns och förstår hur du känt det. Slutet gott allting gott och nu kommer hon säkert att sova inomhus ett bra tag.

    SvaraRadera