söndag 28 november 2010

Första Advent


1 kommentar:

  1. svar från blogg: Alright, 20 koppar kaffe – även om det är vanliga koppar, är fan för mkt. det kan jag medge. Och självklart fanns det omständigheter som gjorde detta till en ”story” (på ngt vis). Men aftonbladet valde att rubricera det på så sätt att det såg ut som om det var de båda tillsammans, och som en rätt stor artikel dessutom vill jag minnas. Jag tycker inte riktigt att det hör hemma som nyhet riktigt. Sitter man i en sådan sits så ska man självklart inte leva så. Jag såg inte programmet eftersom jag inte längre orkar med det. såg också någon artikel där de hade texten ”de behandlade oss som efterblivna” (eller något sådant). Men seriöst, de flesta som varit med undrar man ju vad fan de tänkte med. Klart de blir behandlade så då.

    SvaraRadera