torsdag 12 maj 2011

Okej, jag erkänner...

...Tisdagstwitter var ju inte så bra. Eller så kul.
Är man intresserad av att läsa på Twitter, så skaffar man ju sig självklart ett eget Twitter-konto!

Jonna kom med bra förslag, liksom Lisa som tyckte att jag skulle lägga ut ett tips varje tisdag. Inget är bestämt än och ni får gärna komma med fler förslag.
Kanske det behövs några tisdagar för att komma i form och hitta ett koncept som funkar. Allt nytt behöver ju en inkörningsperiod!

Så glömde jag ju att tacka för de fina orden som sa att mina ord är fina. :)
Tack så mycket!

3 kommentarer:

  1. Tips tisdag låter som en mycket bra idé tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Diggar också tips! För man kan ju tipsa om mängder med saker inom massor med ämnen. Klockrent!!

    SvaraRadera
  3. Tisdagstipset fick det bli! :)

    SvaraRadera