lördag 14 maj 2011

Temaveckan No. 1

I och med kraschen i torsdags så blev jag lite konfys och kom helt av mig i veckounderhållningen för er läsare.
Fredagen skulle enligt plan innehålla ett filmtips inför helgen.
Nu får ni hålla till godo till nästa vecka, för jag kan ju inte ge er en fredagsfilm på lördagen! :D

Men idag är det lördag och på lördagarna blir det en bonus som - förstås - kommer att heta "Lördagsgodis". :)
Det kan vara allt från recept på lördagsgott, en lördagsdrink, bilder på snygga människor(läs: killar!), bilder på smaskiga, ätbara ting(inte värt att jag nämner killar här...) som får det att läska i munnen.
Något man blir glad och nöjd över helt enkelt. Som man kan njuta utav så som man bör låta sig göra på en lördag.

Vi börjar strax temavecka No. 1 med något enkelt och inte alltför uppretande.
Dock inget för er trogna LCHF...

2 kommentarer:

  1. Ja gillert! Ser fram emot lördags underhållningen, gärna mycket killar, haha! *smaskens*

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag ska försöka leverera, haha :D

    SvaraRadera