måndag 19 november 2012

Vad är det som händer??

Nu har Cheyenne fått hög feber också! :(

Jag tyckte att hon varit ovanligt låg under hela kvällen och efter att Tequila blivit tempad för kvällen, så tog jag även en temp på Cheyenne - "för skojs skull".
Jo tjenare, hon har 39,9 grader!

Det blev betalsamtal till djursjukhuset ikväll igen, blir en dyr telefonräkning detta...
Ikväll var det en annan jourveterinär och hon tyckte att jag skulle hålla henne under uppsikt och avvakta.
Igår skulle jag fullkomligt ruscha in med Tequila, och nu ska jag avvakta och ta det lugnt(?).
Cheyenne har både ätit, druckit, kissar och bajsar precis som vanligt, men varför denna feber och på båda två?

Blir orolig när Tequilas blodprover var så dåliga och vad beror det på att båda är sjuka med samma höga feber?
Nu har jag ju iallafall kontaktat veterinär, men jag tänker nog ringa och prata med dem under dagen imorgon också. Det känns inte alls bra i magen det här. :(

1 kommentar:

  1. nä nu blir jag riktigt ledsen :( skickar så mycket healing jag kan över ditt lilla hus så ni alla får en dos. hur många prövningar ska du behöva gå igenom.
    fan, fan, fan vad ledsen jag blir

    SvaraRadera