söndag 7 april 2013

Dagens märkvärdiga citat

"Alla mynt har två sidor. Sen är det är upp till var och en vilken sida man tycker bäst om. Hellre valfrihet och acceptans att det finns just flera valmöjligheter, än vad som är "rätt" och "fel"."

"Och - för att tillägga, så det inte blir missförstånd - så tror jag säkert att man kan vara negativt inställd till något utan att vilja utrota eller förstöra det. I min värld finns det massor med färger, inte bara svart eller vitt."

"Jag tror på det här med motgångar. De är inte roliga, men behövs för att man ska bli stark och hålla sig på jorden."


Och jo, de kommer ifrån mig - allihop...
Det är så jäkla flummigt och klichéartat att jag funderar på om jag kanske röker braj istället för att inta morfintabletter?
Och har jag någonsin haft dåliga dagar?? Hrm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar