söndag 2 februari 2014

Otäckt

För första gången i vuxen ålder har jag gråtit av/efter en mardröm.
Det värsta var väl att det inte hade behövt vara en mardröm, det hade kunnat vara i verkligheten.
Var väl också därför känslorna svallade och tårarna började rinna.

Överhuvudtaget var det en dålig gårdagskväll och natt och känner mig tömd och...ja? Tömd och oklädsamt trött kanske.
Jag är dock glad att Ellen Benediktson gick direkt till final i gårdagens första Melodifestival-deltävling. Enda bra låten! Och okänd artist, det är också roligt.

Resten av dagen ska jag nu försöka vila och inte tänka alltför mycket på drömmen i natt. Jag hoppas kunna vila mig i form för kvällens aktivitet, utan mer dåliga upplevelser.
Hoppas att ni därute har en trevlig helg i allafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar