torsdag 7 mars 2013

Tobias Registret

När jag ändå är igång med "pay it forward" och försöker hålla kvar känslan av att jag gör något bra, så har jag nu anmält mig till Tobias Registret.

Jag vet inte om de godtar mig som donator pga min sjukdom, men det kostar mig inget att fråga om jag kan vara till nytta i allafall.

För tillfället så känner jag mig allt annat än frisk, då jag sedan förra helgen har dragits med en jobbig spänningshuvudvärk som inte vill släppa taget.
Idag när jag vaknade, så hade jag väldigt ont i käkarna och tänderna, så troligen har jag börjat gnissla tänder igen. :(
Inte konstigt att jag har huvudvärk då inte.
Ska ge det några dagar och försöka med avslappning, annars blir det väl att ringa farbror tandläkaren om utprovning av bettskena.

Allt kanske ligger i att jag är ensam här hemma för tillfället också, jag vet inte.
Överhuvudtaget så tycker jag att det är stressande att sambon inte bor här hemma, trots att jag vet att det bara är tillfälligt. Det är vanemänniskan i mig som protesterar.
Jag hoppas att det här månaden går fort så att han kommer hem snart igen. Tänk vad man kan sakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar