lördag 15 mars 2014

Fyrkantiga ögon, men nästa vecka - då...

TV.
Serier på TV. Film på TV.

Den manliga förkylningen vill inte riktigt ge med sig. Enveten herre detta.
Jag har gjort mig lite för hemmastadd framför dumburken, med duntäcke och en ständigt påfylld tekopp.
Är glad att det faktiskt har startat upp nya säsonger av flertalet serier som jag följer eller har beslutat mig för att följa, så saker att se på finns det i allafall.

Banshee, Black Sails, Vikings, Grey's Anatomy, Sleepy Hollow, Musketörerna, True Detective och Once upon a time är några stunders blickfång för tillfället.
Längtar väääldigt mycket till April när nya säsongen av Game of Thrones börjar. Men jag är sysselsatt så länge åtminstone.
Mina ögon är nog fyrkantiga sedan länge.

Längtan till TV-serier i all ära (om än ganska så tråkigt), så längtar jag mest till nästa vecka just nu.
Speciellt måndag, som jag har längtat efter den dagen!
Onsdag kan bli endera rolig eller trist.
På torsdag ska jag kampera kvällen ihop med brorsonen som behövde barnvakt.
Fredagen innehåller något nytt och troligtvis skojigt som jag ser fram emot.

En händelserik vecka som ståtar utanför dörren alltså.
OM nu bara denna bakterie kan lämna kroppen också, så jag har ork till allt detta.
Det vore ju väldigt praktiskt måste jag säga...

1 kommentar: