lördag 20 december 2014

Nu skäms jag nästan...

Tänk att jag missat att lägga ut så många standardinlägg som jag ju alltid skriver och berättar!
Andra Advent, Tequilas 6-årsdag(12/12), Luciadagen, tredje Advent...

Det finns en stor anledning till att jag skriver så sällan/obefintligt nu för tiden och i sanningens namn så skäms jag faktiskt en hel del för att jag inte berättat det heller.
För det har ju gått ganska lång tid nu.

Så här får ni stora "julöverraskningen": JAG HAR BLIVIT MAMMA! :D

4 kommentarer:

  1. Jag anade av ett tidigare inlägg att det kunde vara tillökning på gång. Så underbart! Har ju förstått att du har längtat så. Ett varmt grattis :)

    SvaraRadera
  2. inte behöver du be om ursäkt för att du inte skriver. tiden går till nåt mycket roligare än att skriva. lillens första jul, eran första jul som förälder, en magiskt tid då inget i livet längre nånsin kommer att vara som det en gång var.
    stor julkram till er familj

    SvaraRadera
  3. Grattis kära du. Jag har nästan anat det en längre tid. Nu är du väl lycklig och glad. Du som längtat så. Ha nu en god jul och ett underbart nytt år. Kram

    SvaraRadera
  4. Åååååååhhhh grattis!!!! Äntligen <3

    Kram
    JVJK

    SvaraRadera