lördag 9 juni 2012

Jag är den jag är

Jag har inte en fantastisk figur eller en platt mage.
Jag är långt ifrån att betraktas som en modell, men jag är jag.
Jag äter mat, jag har kurvor. Jag har mer fett än jag borde.
Jag har ärr eftersom jag har en historia.
Vissa älskar mig och många hatar mig.
Jag har gjort bra.
Jag har gjort illa.

Ibland går jag utan smink och ibland får jag inte mitt hår gjort.
Jag är slumpmässig och stundtals galen.
Jag låtsas inte vara någon jag inte är.
Jag är den jag är, du kan älska mig eller inte.
Jag tänker inte ändra på mig!
Om jag älskar dig, så gör jag det med hela mitt hjärta.
Jag är den jag är, älska mig tillbaka eller inte.

1 kommentar:

  1. Man måste ha rätt att vara den man är och duger inte det då kan det kvitta.
    Dem vi älskar mest är ofta inte dom vackraste eller duktigaste dom är bara dom som dom är på gott och ont som vi alla är.
    Klart att vi blir älskade ändå!

    SvaraRadera