tisdag 13 november 2012

Precis så känner jag med!

Idag ska jag inte skriva så mycket, utan jag ska ge er en länk till en fin människa, som liksom jag själv, kämpar varje dag med kronisk ledsjukdom.

HÄR hittar ni ett inlägg som beskriver precis så som jag, och säkert många andra också, känner.

Tack Kicki, för att du tog upp detta och gjorde det så bra!
Jag har själv tänkt tanken, men inte riktigt haft på känn hur jag ska förklara för att inte bli missförstådd. Nu behöver jag inte fundera på det något mer, utan hänvisar till dig. :)

2 kommentarer:

  1. att det är flera än jag som reagerar över de orden talar ju för att den som har skrivit ner dom inte har en susning om hur det är att vara sjuk =P

    kram på dig å hoppas nu att det är slut med förkylningar å annat skit som spär på det du redan har <3

    SvaraRadera
  2. Var in och läste kickis inlägg och när man är frisk har man nog svårt att förstå hur det kan vara att aldrig få vara riktigt kry. Vet inte om jag skulle klara det med min frihetslängtan och mina milsvida promenader i skogen. Ni gör det väldigt bra som kan hålla humöret uppe. Föresten hur har du med dina hundar. Du har dom väl kvar? Har inte hört något om dom på länge.

    SvaraRadera