söndag 6 maj 2012

Intuition eller paranoia?

Något därinne säger mig att jag bara är barnslig.
Att det är dåliga erfarenheter och dåligt självförtroende som spelar mig ett spratt.
Och något annat gnager som en stilla oro att snart, snart behöver jag många plåster för att täppa till pilhålen i lilla hjärtat.

"Det ska vara med rätt intentioner" är en mening jag hört ett flertalet gånger nu.

Och så pratar något därinne igen och säger att det är ju så det ska vara. Tid är bra.
Sen krigar det i magtrakten och känslan vill säga att han egentligen väntar på något annat.
Eller nej, någon ANNAN...

Jag kan bara vänta och se om det är jag. Eller någon annan.
För säkerhets skull så ska jag köpa plåster nästa gång jag handlar.

2 kommentarer:

  1. Kan det va därför det inte händer nåt? Lider med dig, men jag tycker inte du ska vänta. be om svar så du får veta!

    SvaraRadera
  2. Hördudu det där är inte sunt för någon absolut inte du. Ställ mannen mot väggen och fråga hur fan han vill ha det. Ett halvår?! Du är för snäll!

    SvaraRadera