tisdag 3 juli 2012

Idag är jag stark

Dagen började stelt. Tuff dag igår och förkylningen ligger i lite smått.
Överansträngde jag mig?
Efter några timmar i solen kände jag mig mjuk. I jämförelse. Smärtan lade sig nästan på lägsta nivå i samband med lunch, vilket var bra och tur, för mina kulpiller låg kvar hemma på bänken.

När taxin kom och skulle hämta mig kändes det nästan som att jag skulle kunna ha sprungit fram till den!
Så lätt i kroppen som jag är nu, hemma igen, det var ett tag sen.
Jag tänkte nästan sätta mig på den åkbara kärleksmaskinen och klippa gräset nu, men nej! Idag ska njuta av lättnaden och känslan av att kunna flyga lite.
Idag är jag stark.

1 kommentar:

  1. Så roligt att höra att det finns dagar som är riktigt bra. Passa nu på att njuta och vara ledig och sitta i solen om den nu lyser på er där nere. Kram

    SvaraRadera