torsdag 30 augusti 2012

Om inget oförutsett händer...

Igår ringde det en mycket tillmötesgående och vänlig människa ifrån föreningen och jag fick väldigt bra information om varför det inträffade hade hänt och varför det hade blivit så rörigt. En ursäkt fick jag med, och även om jag inte bett om någon, så kändes det bra.
Så om nu inget oförutsett händer, så ska jag iväg på söndagkväll den här veckan!

Jag är väldigt nervös, men det ska bli jätteroligt. Om nu bara kroppen fungerar på söndag så att jag verkligen tar mig iväg, så tror jag att det kommer bli en start på något som kommer att ha flera positiva aspekter i mitt liv.
Jag har som jag har skrivit tidigare, tänkt tanken i flera år, så att nu äntligen ha kommit till skott...det är ganska skönt på flera sätt. Sen att det blev så dålig start på det hela...ja, jag trodde väl jag med att detta inte var meningen. :/
Men nu hoppas jag att det är det trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar