måndag 27 augusti 2012

Det blev inget

Kl. 18.10 fick jag ett mail ifrån en i föreningen om att personen som håller i aktiviteten ville se hur många som kom igår innan hon plockade in någon mer. Hon skulle sedan återkomma till mig under nästa vecka (igen).
Jaha..?
Hade man inte kunnat meddela det lite tidigare?
Varför har jag fått olika bud i olika omgångar om det var så här det skulle bli?

Nu vart det inget igår.
Tråkigt, ledsamt och allmänt irriterande.
Resten av kvällen var bara en enda lång depression framför TV:n.

Ja, de kanske hör av sig under veckan (igen) och det kanske blir av nästa söndag istället?
Men det är ju lite svårt att förlita sig till, med tanke på historiken.
Just nu känns det nästan som att det kan kvitta faktiskt.


2 kommentarer:

  1. Usch vad ledsen jag blir för din skull!! Aldrig roligt att se fram emot för att bli besviken - framförallt när det sköts så illa!! Hoppas dagen blev ok ändå...

    SvaraRadera
  2. men då kanske det inte är meningen att du ska gå där. så brukar jag resonera när saker jäklas med mig och efter ett tag så har jag fått höra vad som hänt å vilka som varit med och då förstår jag att det inte var meningen att jag skulle vara där eller göra det där som jag så gärna ville. för då hade jag mått ännu sämre. en tröst för mig kanske skitsnack för dig. vet inte.

    men hoppas du hittar nåt som det är meningen att du ska gå och som du tycker är kul och dit du kan ta dig utan krångel.

    stor kram <3

    SvaraRadera